.

Image result for ‫قیصر‬‎

قیصر اگه تو این زمان گوشی لمسی داشت وعضو یکی از این گروه ها بود اینجوری میگفت:

ببین مدیر احترامت واجب،ولی حرف از پست نزن که هیچ خوشم نمیاد
کی واسه من قد یه نخود لایک نشون داد تا من خروار خروار واسش پست رو کنم
این گروه همیشه واسه من کلک بوده و نامردی،به هر کی گفتم اصل بده ،زود بلاکم کرد
اون کسی که تو گروه فاطی بود رفت لاین معلوم شد داش فرمونه
میخوام از گروه برم فکر میکنی کسی از رفتن ما ناراحت میشه؟ نه مدیر ،تا چهارتا پست گذاشتنو چت کردن همه یادشون میره که ما چی پست گذاشتیمو واسه چی رفتیم
             
      ما رفتیم
عزت زیاااااد……



نظرات شما عزیزان:

mahasa
ساعت16:58---15 تير 1396
عالی بود
پاسخ:مرسی


حمید
ساعت16:52---7 تير 1396
سلام
وبلاگ خوبی داری، به منم سر بزن


ولهان
ساعت19:04---4 تير 1396
=حرفی باقی نمیمونهDD

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 4 تير 1396 | 16:7 | نویسنده : darvin |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.